Sunday, May 10, 2009

Happy Mother's Day (Day 35)

Untuk menjejakkan kaki ke tanah lagi, saya perlu mencari alasan yang teramat kukuh untuk berbuat demikian. Setakat alasan nak chk surat kat mailbox / buang sampah/ halau burung.. hmmm memang tak akan dibenarkan.

Jadi, sempena Mother's Day ni, saya ajak le mak saya makan kat luar, kat Ayam Penyet Ria, Sunway. Mak pulak laju je bersiap bila diajak, jadi saya pun siap la sama. Kali ni saya tak le kalut sangat, phone pun tak lupa dah. Hehehehe (macam dah plan jek nak kluar)

Ida ngan Win pun ikut sama. Masa pegi ayah + mak naik kete Ida, follow kami dari blakang. Saya ngan Aleesya dok kat blakang kembara, Aleesya dok dalam car seat. Walaupun baru lepas makan tengahari, saya order jugak nasi putih + pecel lele sebaik saja sampai ke kedai Ayam Penyet Ria tu.. hehehe. Mak seronok dapat makan Ayam Penyet lagi, hari tu dah merasa makan kat Waroeng Ayam Penyet The Curve.

Aleesya dah siap nak kluar...

Dah sampai kedai, Aleesya still tido lagi

Papa ngan Aleesya

Mak + Ayah

Ida + Winn

Saya + Mak. Selamat Hari Ibu, Mak.

Mama + Aleesya

Yey! Saya dapat pijak tanah lagik !!! MWAHAHAHAHAHA...

1 comment:

  1. hamboi hamboi hamboi... makin menjadi2 nampak... tak payah kira dah la cik kak oi! :-D

    ReplyDelete