Monday, July 20, 2009

Eh.. eh.. kena tag plak..


Mekaseh la kat Ina Bebeh sebab susah2 je bg award (and tag pulak lepas tuh).. 2-in-1 nih.

Saya copy & Paste je nih yek? Hehehehe.. (angin malas sudah datang)

Rules:
1) Accept the award, post it on your blog together with the name of the person who has granted the award and his or her blog link.
2) Pass the award to 15 other blogs that you’ve newly discovered. Remember to contact the bloggers to let them know they have been chosen for this award.

15 ???!!! Uih banyak tuh. Mana la saya ada sebanyak 15 link. kekekeke..

Ok, skang tagnya pulak...

Apakah perasaan anda?
Penat + sakit kepala + fed up + marah + benci + sakit hati + tak puas hati + maki hamun dalam hati + rasa nak menangis tapi cam terbuku dalam hati.

Saya
nak makan....
1) Laksa
2) Gulai keladi
3) Gulai rebung
4) Gulai remunggai
Tapi kesemua di atas saya tak leh makan lagi, sehingga lah Aleesya umur setahun.. Apakah ???!!

Saya tak suka...
Bau asap rokok + perokok, petai + jering dan yg sewaktu dengannya.

Impian saya...
Saya nak hidup senang, aman dan damai.

Haiwan yang saya tak suka...
Haiwan liar lah.. kalau jinak saya suka..

Harapan saya...
Saya harap apa yang saya buat sekarang membuahkan hasil di masa akan datang. Saya harap saya boleh menjadi Mama yang baik, isteri yang rajin memasak.. akakakakaka.

Jika masa boleh berputar...
Saya nak balik ke zaman saya berdua je ngan hubby.. huhuhuhuhu.. bleh kuar dating hari2, gi tengok wayang (midnite terutamanya), bleh gi bercuti kat pulau-pulau yang cantik, bleh gi snorkeling, bleh kuar lepak ngan kengkawan sampai pukul 3am, bleh gi spa urut2 badan dan kaki. Oh rindunya ....

Hp saya adalah...
k800i cyber-shot yang hubby (masa tu boifren lagik) hadiahkan masa anniversary tahun 2006. Sampai skang ok lagik, tak tau nak tukar pakai tipon apa.

Saya pernah bercinta sebanyak...
3 eh 4 eh 5.. cinta monyet kira ke? Hehehe.. bercintanya banyak, tapi saya tetap setia pada yang satu.. dari 1996 sampai skang dok bercinta lagik. Kekekeke..

Saya suka pada...
Kedamaian.. Laut yang airnya jernih menghijau.. pantai yang putih bersih.. hotel 5star yang mengadap laut. Kekekeke...

Kawan2 saya ada...
Ramai gak la.. tu pun jumpa balik dalam Facebook. Kekekeke.. Saya ni pesen suka cari kawan baru.. kawan lama2 yang tak brapa best tu, saya cepat je lupa. Hehehehe..

Pernah dikhianati?
Pernah.. dikhianati bos, rakan sekerja yang resign tiba2 dan meninggalkanku dengan kerja tak siap yang bertimbun2.. Dikhianati oleh bangsat-bangsat di NST yang tahu komplen jek..

Apa yang anda mahu lakukan kepada orang yang khianati anda?
Saya nak sepak telor dia kuat2 sambil tarik sideburn dan pulas nipple dia. Saya doakan semoga dia mati eksiden dan dimakan anjing. Doa orang yang teraniaya ni, biasanya makbul. Kejamkah saya??

8 orang yg kena tag: saya terlalu EMO dengan post kali ini. Lenkali la saya tag, tak de mood la skang. Harap maklum. Sekian, terima kasih.

Majulah tag untuk negara.


No comments:

Post a Comment