Friday, February 6, 2009

Kena tag

1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda.


2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda

3. Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum pemenang seterusnya

  1. Saya suka makan ayam, tapi saya malas nak memasak. So hari2 makan kat luar je.
  2. Saya suka makan salad.
  3. Saya suka pergi bercuti kat tepi laut. Tapi susah nak dapat peluang gi bercuti.
  4. Saya suka keje saya... saya tak reti nak buat keje lain selain dari programming.
  5. Saya tak suka petai / jering/ kerdas dan yang sewaktu dengannya.
  6. Saya benci orang hisap rokok.
  7. Saya suka main game dalam DS kalau nak lupakan pasal keje. Lepas tu saya boleh tidur tanpa mimpi pasal source code.
  8. Saya suka kumpul mainan. Specially mainan puzzle cam Marble Racer, Big Loader, Big Big Loader - yang mana melibatkan pergerakan bola/ guli.
  9. Saya lebih suka warna biru. Purple pun kekadang diterima jugak la.
  10. Saya suka amik gambar, tapi nak print malas. Simpan jek. Hehehe

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di blog.
Rasanya tak de sampai 10 orang pun baca blog nih.

No comments:

Post a Comment